piątek, 3 maja 2013

Pomadkowe marzenie, czyli Excellent nr 101

Jakie jest Wasze pomadkowe marzenie? Trwałość, intensywny kolor czy mocne nawilżenie? Na rynku mało jest pomadek które nie podkreślają skórek i nawilżają, a żeby jeszcze do tego były trwałe... Niemożliwe...
Niemożliwe??
A jednak :)

Przedstawiam Wam utleniającą się pomadkę Excellent o nr 101, która jest tania, trwała i nawilża. Do tego wszystkiego nie brudzi ubrań - "wnika" w usta. Pierwsza warstwa pomadki - ta "mokra" dosyć szybko schodzi, ale nie wpływa to na kolor, bo ten dalej jest na ustach, ale wpływa na połysk - już nie jest intensywny, ja wtedy przez resztę godzin kiedy jest na ustach nakładam na nią carmex. Dziwne w tych pomadkach są ich kolory. Moja o nr 101 jest biała - która daje efekt najmniej intensywny z serii. Jest jeszcze zielona (nr 102), niebieska (nr 103) i żółta (nr 104).
 
Pomadkę możecie zobaczyć w TYM makijażu.
 
 
Plusy
- jest trwała - bardzo intensywna jest ok 4h, następne 2h już mniej, kolejne 2h już prawie niewidoczna, ale dalej jest (miałam ją przez 8h - piłam wtedy 3 gorące herbaty i jadłam obiad)
- można pić, jeść, całować się a pomadka jest na swoim miejscu i do tego nie brudzi
- intensywny kolor, który można stopniować - jeśli wklepię ją palcem to jest delikatna, jeśli maluję prosto z opakowania i parę warstw - bardzo intensywna
- nawilża, nie podkreśla suchych skórek, wygląda jak błyszczyk który "wgryzł" się w usta
- cena

Minusy
- dostępność
- w ofercie są tylko 4 odcienie - 3 róże i 1 ciepła poziomka (kupię jeszcze 2 kolory na bank;)
- brzydkie, nietrwałe opakowania i dziwny zapach

Jak widzicie te minusy to trochę takie "na siłę", ale musiałam o tym napisać.
 

Cena: 35zł
Gdzie kupić: Strona IKOR
Opakowanie: plastikowe, tandetne
Kolory które posiadam: 101


Jeśli jest ona taka fajna, to czemu w sieci o niej cisza? Czemu kobiety nie wykupują jej w szaleńczym tempie?? Odpowiedź jest prosta... Przecież nie jest to pomadka firmy Chanel, Dior czy Mac (do których nic nie mam;).
Nie ma reklamy, nie ma szału. 
Tyle:)
 
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz