wtorek, 20 sierpnia 2013

Sesja rodzinna - Luiza

Dzisiaj przychodzę do Was z sesją rodzinną, którą robiłam moje imienniczce Luizce i Jej Synkowi :)
Luizka ma zielony oczy i jest blondynką, więc postawiłam na cienie Bikor nr7 - z tej palety użyłam ciepłego metalicznego brązu który nałożyłam na środek powieki, zewnętrzny kącik przyciemniłam cieniem z MAC w kolorze satin taupe, a wewnętrzny jasnym cieniem z Inglota. Na linii wodnej nałożyłam kajal z Kryolana w kolorze cream, a podkład jakiego użyłam to revlon colorstay który utrwaliłam pudrem kryolan antishine. Brwi podkreśliłam kredką z MAC w kolorze lingering - do konturu, a wypełniłam cieniem Inglot w kolorze 560. Na policzki nałożyłam róż Kryolan w kolorze romantic a na usta bezbarwną pomadkę. 
To tyle jeśli chodzi o kosmetyki, przejdźmy do zdjęć :)


Make-up & foto: Luiza Barszcz

Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobały :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz