niedziela, 3 listopada 2013

Ślubna sesja z Agą, Czarkiem i Rafałem

Jeśli nie znudziły Wam się jeszcze zdjęcia z sesji do których miałam przyjemność malować, to mam dla Was kolejne świetne fotki tym razem ze współpracy z prawdziwymi profesjonalistami :)

Zdjęcia robił świetny fotograf, który ma setki pomysłów na zdjęcia - już miałam przyjemność współpracować z Rafałem Dąbrowskim przy okazji TEJ sesji. Jeśli potrzebujecie fotografa to polecam serdecznie :)

Modelki i modela też nie muszę chyba przedstawiać :)
Agnieszka Szczepańska - piękna i przemiła fotomodelka
Czarek Blicharz - trener personalny, który dobrze zna się na tym co robi :)














Jak widzicie, chcieliśmy by to była ślubna sesja - jeśli podobają Wam się takie zdjęcia i pomysł to odsyłam Was do Rafała :)


 I jeszcze jedno zdjęcie zrobione podczas przygotowań :)
Aga to piękna kobieta, prawda?


 Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz